У Стародавній Греції, звідки прийшли Олімпійські ігри, існувало поняття «Калагатія». «Калагатія» - це одне з позначень морального досконалості і культурної витонченості. Вимоги морального досконалості разом з фізичним досконалістю пред'являлися до героїв Олімпійських ігор.
І такими ж властивостями морального досконалості повинні мати і судді - ті, хто присуджує нагороди.
Вони непідкупні і об'єктивні.
Олімпійські ігри - це демонстрація досконалої людини.
У Стародавній Греції, звідки прийшли Олімпійські ігри, існувало поняття «Калагатія».
«Калагатія» - це одне з позначень морального досконалості і культурної витонченості.
Вимоги морального досконалості разом з фізичним досконалістю пред'являлися до героїв Олімпійських ігор.
І такими ж властивостями морального досконалості повинні мати і судді - ті, хто присуджує нагороди.
Вони непідкупні і об'єктивні.
Олімпійські ігри - це демонстрація досконалої людини.
Ідеал його здавна оспівувався давньогрецькими поетами і письменниками.
Гармонія
зовнішнього і внутрішнього світу - ця прекрасна співмірність досягалася
старанним вихованням, загартуванням і тренуваннями.
І це не просто!
Як казав легендарний мудрець Піттак:
«Благородним бути нелегко».
Громадяни Афін цінували Калагатію і намагалися зробити її доступною кожному вільнонароджені людині.
Поетеса Сапфо ще у VII столітті до н.е. писала про те, що сила внутрішньої і духовної краси повинна поєднуватися з фізичної красою. Інакше тілесна краса безглузда і беззмістовно.
Слова давньогрецького поета Піндара, написані про Олімпійські ігри, не забуті досі.
У
Стародавній Греції кожні Олімпійські ігри перетворювалися на свято для
народу і правителів, конкурс для скульпторів, поетів і спортсменів.
Гармонія
зовнішнього і внутрішнього світу - ця прекрасна співмірність досягалася
старанним вихованням, загартуванням і тренуваннями.
Як казав легендарний мудрець Піттак:
«Благородним бути нелегко».
Громадяни Афін цінували Калагатію і намагалися зробити її доступною кожному вільнонароджені людині.
Поетеса Сапфо ще у VII столітті до н.е. писала про те, що сила внутрішньої і духовної краси повинна поєднуватися з фізичної красою. Інакше тілесна краса безглузда і беззмістовно.